• دوشنبه ١٧ مهر ١٤٠٢-١٤:٢٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٦١٣
صادقی:

واقعیت صهیونیست ها نمایان شده و حنایشان رنگی ندارد

بیش از 70 سال است که سرزمین فلسطین اشغال شده، غزه به بزرگترین زندان بشری تبدیل شده ، سالهاست که کودکان به دست صفاکان و دژخیمان صهیونیست کشته و شهید می شوند، سالهاست که مادران داغ فرزندانشان را می بینند، سالهاست که مردمی از خانه و کاشانه خود بیرون رانده شده اند ، سالهاست که سایه بمباران بر سر مردم مظلوم فلسطین است، سالهاست که با مردم فلسطین در خاک خودشان به چشم یک خارجی نگریسته می شود و سالهاست که ظلم ظالمان صهیونیست بر سر مردم فلسطین وجود دارد اما در این 70 سال پروپاگاندای سیاسی و تبلیغاتی واقعیت را گونه ای دیگر جلوه داده است.
در این اثنا تنها بصیرت و آگاهی امام راحل بود که با نام گذاری روز قدس سبب شد صهیونیست ها همواره سایه جهاد و مقاومت را بالای سر خود ببینند و وحشت داشته باشند.
بعد از امام عزیز و سفر کرده مان ، جانشین برحقشان با همان بصیرت و معرفت الهی بار دیگر چهره واقعی اسراییل و صهیونیست ها را برای جهانیان برملا کرد و فرمودند که صهیونیست ها طبلی تو خالی هستند و محکوم به نابودی . 
حال مردانی از جنس مقاومت، مردانی از جنس آزادی و آزادگی و حریت به مانند طوفانی عظیم، دشمن صهیونیست را غافلگیر کرده، در برابر سالها ظلم و طاغوتشان به پا خواسته و هیمنه پوشالی صهیونیست ها را در دنیا شکسته اند و به چشم بر هم زدنی حصار های زندان غزه را از هم گسستند تا ندای آزادی فلسطینیان در جهان طنین انداز شود.
اما ، اما پروپاگاندای تبلیغاتی صهیونیست پیش از ارتش پوشالیشان دست به کار شده و اینبار نیز سعی دارد واقعیت را وارونه جلوه دهد. در روزهای اخیر شاهد هستیم که حجم عظیمی از اخبار، تصاویر و ویدیو ها که سعی در تخریب چهره اسلام و مسلمانان دارند ، در شبکه های اجتماعی و خبرگزاری های رسمی جهان منتشر می شود ، آنان سعی بر این دارند که مقاومت مردم فلسطین و جنبش آزادیبخش آنان را به گونه ای دیگر نشان دهند . در حالی که مردم فلسطین و سربازان مقاومت تنها در مقابل ظلم به پاخواسته اند برای آزادی. 
صاحبان رسانه چشم بر سالها انسان کشی ، کودک کشی و دست اندازی به مال و جان انسان های بیگناه بسته اند و امروز که خطر محو شدن اسراییل را بیش از گذشته احساس می کنند به چنین مستمسک هایی متوصل می شوند.
جالب آنجاست که منادیان و مدعیان حقوق بشری و ایادی فارسی زبانشان (منو تو و بی بی سی ) در این روزها شعار های مخالفت با جمهوری اسلامی را کنار گذاشته اند و شبانه روز به حمایت از صهیونیست ها می پردازند. چه خوب که هر روز ابر ها کنار می رود و ماهیت این آفتاب پرست ها نیز بیشتر از گذشته نمایان می شود .
آری رهبر فرزانه انقلاب تاکید کرده بودند که اسراییل محکوم به عدم است محکوم به ناپدید شدن از صفحه روزگار و امروز حامیان صهیونیست نگران تحقق وعده های رهبر فرزانه انقلاب هستند و باید هم نگران باشند.چرا که ۷۰ سال بر سریر خون تکیه زدن این تاوان را هم دارد.
طوفان الاقصی آغازی است بر پایان دادن بر ظلم و بی عدالتی.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: